متن آهنگ دلدار از امیرحسین میری
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ دلدار از امیرحسین میری

پیشنهاد موزیک من به شما |  آهنگ زیبای من از سیامک خرمیان


چشمان رقیبان به دور که شدی دلدار دل ما
چشمان حسودانت کور که شدی درمان تب ما
پایان ندارد زیبایی تو دل میکند هر شب بیتابی تو
میرقصد باد میان شالت میرقصد باد میان شالت

ناز دارد از بس آن نگاهت که میگیرد دلم را به اسیری
شیدا کرد مرا چشمان نابت تو در شهر دلم شاه و وزیری

دیووانه ی جانی بردی دل دیووانه ی ما کاش بدانی
ای صبر و قرارم کاش خود را برسانی ای عشق
تو جان بهشتی تو نم نم باران در باغ بهشتی
تو با گیسوی زیبا و بلندت خود عشقی ای عشق

ناز دارد از بس آن نگاهت که میگیرد دلم را به اسیری
شیدا کرد مرا چشمان نابت تو در شهر دلم شاه و وزیری





:: برچسب‌ها: آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: